مختلف جالب

 

این روزها که هنوز نیستـنت را به هوای دوباره داشتنت


 


 


ثانیه شماری میکنم ..


 



ساکتم .. حرف نمیزنم


 


 


 

نه که چیزی برای گفتن نباشد . . . نه


 


 


 

به این سکوت پیله کرده ام . . .


 


 


نه که ندانم چه بگویم . . . نـــه!!


 


 


 


این روزها من از همیشه پر تر از حرفــم!


 



از همیشه بیشتر گفتنی ها دارم . . .


 



ولی من ماندم و یک عـــــــالمه ناگفته هایِ ناشنیده .. 


 


 


 


 

حرفهایم را جمع میکنم میگذارمشان گوشه ای روشن،




میان دلــــــم!


 


 


 


میگذارمشان یک گوشه ی دلم و آنها را هر روز گردگیری میکنم


 


 


و یادشان می اُفتم و


 


 


خلاصه آنقدر نگهداریشان میکنم . . .




تا روزی که تو بیایی !.!.!





روزی که تو باشی و بخواهی برایت حرف بزنم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 30 فروردين 1392 23:42 |- اکبری -|

ϰ-†нêmê§