مختلف جالب

کسی بی خبر آمد،مرا دست خودم داد
کسی مثل خودم غم ،کسی مثل خودم شاد
کسی مثل پرستو در اندیشه ی پرواز
کسی بسته و آزاد اسیر قفسی باز
کسی خنده کسی غم کسی شادی و ماتم
کسی ساده کسی صاف کسی در هم و برهم
کسی پر ز ترانه کسی مثل خودم لال
کسی سرخ و رسیده کسی سبز و کسی کال
کسی مثل تو ای دوست! مرا یک شبه رویاند
کسی مرثیه آورد برای دل من خواند
من از خواب پریدم،شدم یک غزل زرد
و یک شاعر غمگین مرا زمزمه می کرد

به تو از تو می نویسم

به تو که رفیق و یاری

به تو که خوشبو ترین گل

توی دامن بهاری

به تو که مرهم زخمی

مثل یک چشمه ی روشن

مثل گل بوسه ی یاسی

پر لذت شکفتن

ای که دستات پل قصه اس

رو به سوی شهر پرواز

شعر شرم صد شقایق

روی گونه ات کرده آواز

توی این سکوت مسموم

تویی بهترین ترانه

برای از عشق نوشتن

تویی بهترین بهانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 20:52 |- اکبری -|

ϰ-†нêmê§